Водії старшого віку зобов'язані використовувати особливий знак: де запровадили правило.
11.01.2025
2872

Журналіст
Шосталь Олександр
11.01.2025
2872

Незвичайні правила дорожнього руху по всьому світу
Правила дорожнього руху часом можуть бути досить незвичайними і навіть абсурдними. Окрім стандартних обмежень швидкості та вимог безпеки, у різних країнах існують справді дивовижні закони.
Америка та її примхи
У штаті Каліфорнія існує закон, що забороняє
стрибати з машини, яка рухається зі швидкістю понад 65 миль на годину. Очевидно, цей закон з'явився після серії невдалих трюків або спроб самогубства.
У Денвері, штат Колорадо, діє правило, згідно з яким
чорні автомобілі заборонено водити по неділях. Цей закон залишається чинним з початку автомобільної ери, хоча практично не застосовується.
Європейські особливості
У Німеччині існує суворий закон про рух по автобанах. Якщо у вас закінчився бензин на автобані, це вважається
правопорушенням, оскільки водій зобов'язаний стежити за рівнем пального. Штраф може сягати кількох сотень євро.
У Швейцарії заборонено
грюкати дверима автомобіля в житлових районах після 22:00. Це пов'язано з місцевими законами про шумове забруднення та повагу до спокою сусідів.
Азійські правила
У Китаї існує незвичайне правило для таксі:
водії зобов'язані регулярно нюхати пасажирські сидіння, щоб визначити, чи не залишив хтось неприємний запах. Це вважається частиною сервісу та турботи про наступних пасажирів.
У Японії водіям старше 75 років необхідно розміщувати на своєму автомобілі спеціальний знак "корейджа марк" (знак літнього водія). Це робиться для того, щоб інші учасники руху проявляли особливу обережність.
Читайте також
- Втік з G7 і оскандалився через Путіна: чим запам'ятався новий саміт для Трампа
- Для розмінування земель в Україні потрібно майже 1 трлн грн - нардеп
- Меблі, фарма, продукти: переробні підприємства отримають гранти
- Синоптик розповіла, коли Україну накриє справжня літня спека
- Індекс борщу знову оновили: українцям розкрили реальну вартість головної страви
- Не ТЦК: у ЗСУ відповіли, хто може визначити придатність до служби