Росія втрачає контроль над внутрішнім ринком пального на тлі війни та санкцій - розвідка.


Ризик дефіциту пального у Росії: виникнення та наслідки
Уряд Росії занепокоєний можливим дефіцитом пального на внутрішньому ринку країни. Особливо це актуально під час загальнонаціональної посівної кампанії, яка є критичною для сільськогосподарського сектору. Зменшення постачання пального внутрішньо має суттєвий вплив на рентабельність нафтопереробних заводів, які є ключовим зв'язком у енергетичному ланцюжку країни.
Перш за все, це зростання тарифів на транспортування нафти та підвищення акцизів на пальне спричинило зростання цін на паливо. Це зробило внутрішній ринок менш привабливим для виробників, які звертають увагу на експорт або скорочують виробництво. Окрім цього, скорочення допоміжних виплат і проблеми у логістиці, зокрема дефіцит вантажних вагонів та проблеми на залізницях, ускладнюють ситуацію.
"Зменшення поставок пального - це не лише енергетична проблема, а й сигнал системної дестабілізації російської економіки. Промисловий сектор, аграрії та логістика можуть опинитися в умовах дефіциту пального, що призведе до зростання цін та соціального невдоволення", - підкреслили у зовнішній розвідці.
Декілька нафтопереробних заводів вже скоротили робочий день, і подальше поглиблення кризи може призвести до тимчасового чи навіть постійного закриття підприємств. Енергетична криза в Росії на тлі фінансових труднощів влади вже не здається такою неймовірною, а стає реальним загрозою.
Читайте також
- Китай закриє найбільший завод із переробки російської нафти
- Тарифне свавілля: українцям дали єдину пораду, як урятуватися від "комунального монстра"
- "Продавці повітря": Попенко пояснив, чому комунальні послуги є лише у платіжках
- Ціни на молоду картоплю, полуницю та черешню: скільки коштують у маркетах та на ринках
- Більше жодних черг за посилками: Укрпошта вела нове правило
- Комунальна "епідемія пітьми": Попенко розповів, як українцям нав'язують мільярди неіснуючих боргів